Spm

Bestnya suara najwa latif alahai ter feeling pulak aihh sorry sorry

So i'd been scrolling twitter baru je sakni ya Allah and i saw this one tweet talking pasal bio dan entah mengapa rasa meremang weh dan nak nangis!! Takut!!!!! Bukan setakat bio je semua subjek takut wehhh!!! Ya Allah lets not talk about spm boleh tak people

Takuttttttt usaha seciput. Cam mane nii . Since December last year i kept thinking about my biggest regret that i had done in secondary school. The very firstt one is this regretful feeling for not studying hard enough especially time form 4. So adik adik dengar lah what i want to tell ni time form 4 tu belajar lah elok elok spm sekali je weh. Form 1 form 2 form 3 tu takpe lek lek je . Tapi janganlah tak study langsung cuma janganlah study serius sangat sampai depressed haaaa

Tapi aku tahu korang bukan dengar pun nasihat aku ni kan sebab aku pun dulu cam tu gak hahahahah so takpe lah chill je lah you only live once ke gane??? Huhu

2 tahun akan dtg aku nk tgk balik post ni dan nk tgk masa tu macam mana pulak. Aku rasa mesti aku akan cakap alahaiii spm je kot kenapa nak takut cangattt ainnn hahahahhahahahaha

Lol sebab dulu time pt3 bukan main stress jeles cg tak bagi perhatian pun kat form 3 sokmo form 5 form 5 form 5 blerghhh hahahah naik form 5 baru paham sebab apa rasa cam tu lewlszz

Tetapi secara rasionalnya my 18 y/o self does think that spm is indeed important and crucial. Time ni lah nak tengok hasil daripada belajar 13 tahun. Masa ni lah jugak nak balas jasa mak ayah yg dh banyak berkorban dgn menghadiahkan kejayaan kpd mereka acewah . Spm where everything begins dush

Goodluck people (in whatever you're doing) :)

Comments

Popular Posts