Scholarship

hello semuaaaa

hehe...

hai saya baru je lepas survey pasal biasiswa uwaaaa...

i never thought that nak isi biasiswa pun boleh berdebar debar tup tup (?) just imagined how much i lack in confidence!!!!!! tetiba teringat time interview YES uwa!!!!!!!!! sedih weh hahhaahah dan
tetiba pulak teringat kat zeren hahahahaha

dan,,,,,,,,

tetiba pulak teringat kat syukur omg kiut gila adik syukur kat US tu hehe...

ada tak sape sape ber masalah macam aku? bukan apa tak konfiden lah weh!!!! aku sekarang ni kalau dapat sambung belajar pun dah cukup bersyukur dah wehhh be it matrik ke asasi ke A LEVEL KEEEE WHATT! hahahaa

aku rungsing la duk pikir pasal sijil ni weh... menyesal tak aktif dulu ahahaha uwaaa sijil yang aku dapat selama ni seciput je dan ada yang misplaced !!! T^T  jadi pengajarannya,, bergiat aktif la dekat sekolah dan sijil tu lepas dapat simpan elok elok jangan buat endah tak endah je kalau tak jadi macam aku rungsing weh tapi japp betul ke penggunaan endah tak endah tu ? hmmm..

ok jumpa next entri bye oh dan doakan aku eh,, semoga dipermudahkan segala urusan pasal nak sambung belajar ni dannnnnn,, doakan result spm aku gempak sebab aku hari hari di datangi perasaan nervous memikirkan result spm!!!! tengok je tweet pasal spm rasa macam aaaaaaaa jangan muncul!!!

ok salam bye!

muchhh love,
ain d(ew) ;p

p/s: i fucking LOVEEEE the unit!!!!!!!!


Comments

Popular Posts