Euijin Bigflo





hello semuaaa!
hai!

happy saturday!!! hehehe...

sape layan the uni+??? omg aku head over heels dah ni pleaseeee help me im not oKkkkKkk ! so far,, this is THE BEST EVER competition show(?) or what it should be called?? sorry tak tahu. best ever everrrr everr laaa

aku kalau tengok ni memang emosi habis. kadang gelak kadang datang mood sendu kadang menitik nitik air mata uwaaaaa tapi biasanya tersenyum simpul macam senyum kerang? hahahha boleh bayang tak cam mana??? hehehehehe fangirl or fanboy je paham senyum yang cuba aku terangkan ni kan ?? kan??? ke tak paham jugak?!

lol hehehehe kalau suruh pilih sorang memang sampai bila bila tak boleh nak pilih yang mana aku paling sukaaaaaaaaaaaaaaa tapi aku adalah shortlist yang aku suka. post ni pasal euijin sebab aku baru lepas tengok episod 10 eujin daripada ranking number 9 jadi candidate untuk ranking first!! i WAS SO HAPPY AND PROUDDDD FOR HIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sebab tu la tulis post ni sebab eksaited hahahahaha

tapi,,, first ranking ialah JUN! jun pun aku sukaaaa tapi antara dua tu aku sebenarnya harap eujin dapat first tapi dapat second pun okk dannnn aku jugak happy untuk jun sedihhhhhh weh sendu jap dengar ucapan dia :'''(

ok kepada korang yang baca entri ni aku sangatlah rekomenkan tengok the unit sebab memang best!!!! dan lain daripada yang lain!!! apa yang lain? nanti aku tulis kat next post ok :)


hehe ok la bye nak sambung tengok ni sebab nak catch up episod!! huhu annyeong!

Image result for euijin bigflo gif
</3


Comments

Popular Posts