Saya dan kawan kawan




It just me my friends and i hejhehe,,

Annyeong haseyo!!!  Apa khabar semua??? Form 3 tu result pe citer???? Hehhehehehe,,,,

Saja je tulis post ni sebab nak share gambar tu,, walaupun gambar bad quality sebab bergegar tapi i look super happy there so it is a must for me to share my happiness with everyone??? Hehehehe..

Omoooo,, im gonna miss them so much!!!!! Tapi satu benda aku terkilan pasal gambar tu which is, the boys is so tak hensem, sakit mata tengok huwaaa!!!! Dkpelah hudoh pun, nakal pun, gedik pun, nyekit pun asalkan baik hati, sembahyang dok tinggal walaupun masa zuhur dgn asar dok sembahyang berjemaah sebab ikut ngat cakap syaitan suruh wak air liur basi atas meja!!!!!

Gurau jerrrrkkKk.

Tahun depan kalau tak de perubahan baru, aku akan duduk dekat kelas Al-Khindi. Hmmmmm tak tahu la macam mana tahun depan. I highly hoping that Allah will ease my study so that i can do very very veryb well in my upcoming super big examination, SPM!!! OMO IM SO SCARED!!!!

Dear you who read this post, i hope you can pray for me and also my friends, for us to get a flying colours result, thank you!!! #roadtoSPM #future9Aplus


Comments

Popular Posts