4 Al Biruni

Hai !! ;>>>

Jadi hari ini saya akan menceritakan al kisah rakan rakan sekelas saya pada entri akan datang. Hhehehe bukan apa sekarang saya sedang menaip entri menggunakan tab jadi sedikit remeh temeh untuk saya menceritakan tentang perangai bengong rakan rakan sekelas saya. Oleh itu, saya akan menggunakan komputer riba pada hari esok agar penulisan menjadi lebih smooth bak kata sape sape je la.

Adakah penulisan saya di perenggan atas tidak pelik(?) saya berasa sedikit janggal apabila menaipkan entri sebegini rupa. Oleh hal yang demikian, saya akan menggunakan bahasa melayu saya sendiri seperti di entri entri sebelum ini. Entah mengapa, tiba tiba saya teringatkan guru bahasa melayu saya, En. Sahuddin. Tidak dapat saya gambarkan bagaimana perasaan beliau dan bagaimana perasaan saya jika beliau membaca penulisan di blog saya; pasti saya akan dileteri selama mungkin 3 tahun kerana meremehkan penggunaan bahasa melayu hihihihi...

Sebenarnya bukan itu yang ingin saya ketengahkan, saya rasa saya merindui kelas bahasa melayu beliau hmmmmm

Cikgu!!

Berrrrrrr(bunyi pancutan air)

Splashhhhh!

Dem kena sembur

.
.
.

Hihihi

Hahahahahaha lama dah tak tulis kara ngan ngehngeh alamak tak sabar weh nak share story pasal beloved classmates  acewahhhhhhh

Hehehhehehehehehe rindu weh sek mu !!!

Dok sanggup kelas tahun depan!!!

Malas rasa nok spm!!!

Eeee wakpe kena tukar kelas!!!

Eeeeee dok suka dok suka!!!!

*cries*

Comments

Popular Posts