Aweks tok raja ri lol

Hai baru update entry. Update lagi?
Lol

Update entry guna fon lagi best kot sebab mudah dan senang nk bnding guna lappy lewss ok nanti aku rasa aku akan update entry dalam tiga puluh entry setiap hari lol sebab senang sangat kah kah

Senang tu lain citer tp maslahatnya malas aku ni nk cmpk mna huhu

Ok entry ni nk cite pasal gegirls tok raja ri ni muehehe

So i present here my raja ris baebae(s)
Farah aisya aida yan

Haha
ni lah yg ada di kala bosan sepi gembira setiap masa lah lol
Rindu bhai

Yg paling lama aku kenal mestilah aida sbb kawan dri sekolah rendah lagi. Apa apa aku share dgn dia la sbb dia lebih kenal aku mungkin lah kan mungkin hahaha

Farah ni aku rapat sjk tahun lps sbb kitaorg dormate paling penyayang dan kuat membuli junior junior yg ter amat di sayangi fuh tiba tiba rasa rindu adik adik blergh
Bukan apa aku nak sangat tengok farah nangis sebab farah ni aku rasa dia nangis dalam hati je. Farah kalu baca entri ni i want you to know tht klu rasa mcm sedih ke nk ngis ke mai lah dtg kt sy. Sy ada tisu khas utk awk ni. Mana aci sy sokmo wat duk meleleh leleh nk gok tgk farah nngis huhuhuhu

Kawan jenis apa nk tgk kawan nangis lol

Aisya sya sya sya ni doormate masa form one. Kaunselor diet yg tak berwibawa. Kaunselor nombor satu mestilah farah tp farah kaunselor diet paling garang hahahahHaHAHAGA farah be like "ikut awk lah ain malas dh nk cara" hahahaha

Memori ni indah bukan but sometime it hurts like hell t.t

Yan baru kenal tahun ni. Yan dulu budak sains labuan. At first yan ni bgi aku nmpk cam budak sombong. First day dia time dia duk pusing pusing blok akademik dgn ustazah aku be like weh lawa ngat budak baru tu and aku lupa sape be like biasa biasa je. So lps kenal persepsi aku berubah tu lah aku dh warning dh dkt diri aku yg tak kenal maka tak tahu dah kenal baru tahu haa gitew

Tp satu je yg tak berubah. Kelawa an yan tu huhu yan mmng lawa no doubt. Tapi bila yan usik aku jd jwanita dia hodoh lolololol

Ok kawan kawan
Ai nk mintak maaf sbb ai bkn lah kawan yg baik ai know it already
But thank you sangat sangat sangat au sbb sudi jadi kawan ai menceriakan hidup ai kat sahut.
Kalau tak de yu guys ai tak tahu la mcm mana

Tahun depan please do support me and dontvleave me donttt donttt dontt
Bersatu teguh bercerai roboh ingat lah peribahasa ni mna tahu masuk exam tahun dpn eh ttbe lewss

Ok farah aida aisya yan
Eh baru perasan aku tulis ni mcm dia org baca lak aipp hukhok
Ala takpe la kalau baca bacalah kalau tak its ok

Ok sambung balik
Farah aida aisya yan
Bear this in your mind
I may not always be there but you always can count on me ingat tu eh
Kalu rasa sedih ke apa ke share la. Ai sudi dengar but jgn la jd makin sedih pulak sebab me is not not good with comforting words but my ears is so so good. I can listen to your story anytime anywhere ok ok ok

Feel free to share your thought with me muehehe.

May this friendship be blessed by Him.

Salam sayang
Ain </3 

Tajuk entry paling nyampah di abad ini

Terima kasih kpd yan sbb tnpa kamera yan tak de lah gambar ni. JANGAN CARI MANA SATU AKU OK ASSALAMUALAIKUM

Comments

Popular Posts