Frust Menonggeng(?)

Hai selamat malam

Memandangkan aku budak pantai timur so hari ahad ni sesi persekolahan bagi 2016 bermula

Wah aku tulis ni macam aku eksaited pulak kan

Muahahhaaha tak eksaited langsung tak sedih langsung tak rasa apa apa rasa bosan je huwaa

Hari sabtu ni check in hostel and sumpah malas nak hadap daftar tu daftar ni beli barang kat koop lagi dan yang paling malas malasan sekali mesti lah packing

Fuh banyak lagi barang tak lengkap ni t.t
Camane tu adoii

Actually aku frust menonggeng sangat pasal isu prefect ni ugh please
So hari rabu petang sebelum cuti tu nama aku kena mention untuk apa pun aku tak tahu  tapi aku agak ni mesti pasal prefect dan aku buat bodo je la. Nama yang di panggil tu kena pergi bilik seminar/bilik mesyuarat which is aku tak pasti

Menyesal habis aku masuk kelas hari tu . Kalau aku tahu aku tak turun punya dari dorm sambung tidur wahh lagi nikmat t.t

Apa benda lah tak pernah pernah aku buat permohonan jadi prefect tiba tiba nama kena panggil

Punya tak nak jadi tu aku dania and azreen acah berani pergi jumpa pengetua wahhh apa benda la aku buat time tu haishhh muahahahahaa

At last aku yang sekarang ni masih bingung bengong bengang sebab tak tahu status sebenar eh

Huwaaaaaa nak nangeshshshshshs

Sumpah tak baik sekolah buat macam ni at least bagi la surat ke apa so tak de lah aku frust nonggeng cam gini alamak

So aku ambik keputusan utk meneruskan hidup seperti biasa dan pergi daftar 2 hari bulan ni sama seperti pelajar lain dan buat buat tak tahu pasal semua benda yang melibatkn benda ni ok sekian

Bye nk sambung nangis jap tt.tt

Comments

Pakcu said…
Gud luck...jom follow blog www.keladionline.com

Popular Posts