Back to School

Hai
Setelah lama (ke) menyepi sayerw kini kembali hikhuk
Hai tak tahu nak tulis apa benda but i think i got idea for the next entry hikhuk

Ok semua dah ready ke nak kelik sekolah lol
Shopping come back to school dah selesai ke belum
Aku pakaian sekolah tak beli lagi aduhmakk dilema ni tak tahu nak beli baju apa heh ada gak mcm tu t.t

So aku agak sedih la sebab aku dengar ramai batchmate yang pindah. Kenapa rakan rakan ku sekalian t.t

Nanti phoenix nak terbang lagu mana kalu bahagian sayap bahgian badan tercabut bulu eh amenda aku mengarut ni o.o

Sebenarnya aku nak gi hang dgn aisya tapi aku tak tahu la jadi ke tidak t.t aku rasa aku ni kuat sembang lah aishh . Aku rasalah rasa je tapi bukan kot (tak nak dilabel kuat sembang u.u)

So semalam aku ada terpikir pasal dorm lol lupa pulak tahun depan raja di kayangan terpaksa mencemar duli turun ke bawah blergh haha

Aku tbh mulut ni mmng selalu merungut duk kena daki tangga naik tingkat empat tu adoii bukan apa org kata boleh kurus. Aku ni yg dah tiga tahun duk ulang alik panjat turun tangga tu gemuk je. Ni aku tengok budak tok janggut yg tak payah daki tangga tu pulak yg kurus so mungkin dgn perubahan aras ini aku menjadi semakin kurus ah blah hahaha

Tapi duk tingkat paling atas lah segala gala nya puii haha bukan apa bila kau duk atas boleh laa feeling jd raja lahanat yg gila kuasa sebab apa sebab kepala belian indera janggut tu semua kau pijak eh gurau je #jangansaman

Ok tu je kot aku lapar la nak gi cari makan jap muah siket xx

Comments

Puan Yaanie said…
Assalam&Hi. Singgah dari http://impianacikyaanie.blogspot.com/ :)) Button follow awk problem..?
Aindewww said…
Hai cik yanie ha ah gadget follow ada problem huhu thank you sebab sudi singgah ♡♡♡

Popular Posts