I'm HOME :)

hai <3
lama nya tak update blog. sobsob *sedihlasangatkononyakan*
first of all, thank you very very very berry  much to Ustazah Nor Hayati, my all time favourite principal<3 because gave me and sahut's student the oppurtunity of coming home #pardonmyenglish.

people,
how can me not to love ustajah so so much. she is so kind, loving, charismatic, haa apa lagi. oh she is just tooooo damn good to be love. fuh ayat. hahahaha

ya Allah sumpah hari ahad tu happy gila sampai rasa nak tertonggek jatuh kerusi dah sebab tahu hari ni boleh balik. mana taknya baru je saling luah meluahkan rasa hati dgn farah, aisya ttng betapa tepunya otak perasaan dgn kehidupan di sahut sebab rasa mcm lama dah duk kat situ. ok idk how to describe it but it something like,, urmm urmmm

macam you need a new environment or a new fresh air because udara kat sahut ni dah terlalu basi untuk dihirup ohmygod hiperbolanya, ok takde la sampai mcm tu. tapi lebih kurang cam gitu jugak lah. mungkin tak semua rasa cam gini. mungkin aku farah ngan aisya je kot rasa macam gitu. hmmhmm

perasaan tu buat kau rasa macam malas ar nak buat tu buat ni. study pun rasa maalas. apatah lagi basuh baju. nasib ada mesin basuh kan. lepas ni kena standby duit syiling bebanyak bcos being a form 3 student made me go lazy af. maaf bukan maksud aku nak mencarut ke apa. hmm.

ditambah pulak dgn stress sebab homework tak berenti renti mengalir masuk. kalau duit tak berenti mengalir maksud takpe gak. ya Allah bersyukur aku lapan keturunan. hmm tapi ni homework. oh mengalir ngalir stress aku. T_T cikgu, kenapa kenapa. ok nak salahkan cg pulak. tak guna benor jadi anak murid. hiks

you know what, ustazah FAHAM tau masalah kitaorg see. ya Allah , sungguh aku bersyukur dapat ustazah. i love her so so so much <3 <3 <3 love tiga bijik. haha dan sebab ustazah faham la kitaorg dpt balik hari ni. kalau tak duk mereput la kat sahut lima minggu X_X

bukti nombor dua ustazah faham kitaorg adalh bila ustazah bagitau cikgu2 jgn bagi homework yg terlalu banyak kat kitaorg. ustazah, ustazah buat saya nak nangis lah T_T ohmygod you are one of the most understanding person i ever know :') lagi lagi bila waktu balik bermalam. sebab apa? sebab ustazah tahu kitaorg takkan buat pun and end up meniru jawapan kawan hari sabtu. ustazah tak suka cam gitu sebab apa? sebab SIA SIA.

ustazah nak kualiti bukan kuantiti. so, kalau homework sikit tapi buat dgn usaha sendiri is better than meniru. yang tak tahan adalah buat nota. ya Allah aku ni dah lah malas tahap singa *kesingarajin?* #maafsinga . buat nota tu mmng la ada benefit but sometime aku menyalahgunakan benefit tu so , sia sia lagi kat sini. kalau mat aku ok je nak bagi homework yg banyak pun tapi jgn lar banyak sangat. siriyes aku cakap, sebab homework, i dont even have a time to study and sleep and sometime eat.

ok mungkin org lain ok je dgn homework yg banyak or aku sorang je yg mengomen sbb aku je rasa homework aku bnyak padahal SIKIT JE. ok. mintak maaf. ni pandangan aku. tak bermaksud sama sekali nak mengguris guriskan hati sesiapa sebab aku ni seorang yang tak berani nak guris hati perasaan jiwa  emosi org. betul ni. percayalah. so andai kata ada jgk yg terguris rasa sakit pedih, ampun maaf. ampun maaf T_T

tapi tapi,, aku tak sepatutnya merungut kan sebab no pain no gain. you know what, aku rasa macam aku tak layak je nak dapat sepuluh a *luluhhatiakumasataipnitau:'(*  masa awal2 tu aku konfiden aku akan dapat sepuluh a. tapi lama2 rasa macam tak layak je. Ya Allah, you know what is the best for me. kalau Kau tak izinkan aku dapat 10 a, aku akn cuba terima. but buat masa skrng inshaAllah i will try my best and force myself to be budak rajin T_T rajin study rajin belajar rajin buat homework rajin buat nota

hmmm aku rasa mcm nak nangis je lah weh. aku pun tak tau kenapa. hmmm :""""""(

haaa,,,benda ni agak annnoying la sikit sebab. sebab bila ustazah bagi balik pun timbul isu. aku bersyukur sangat sbb parents aku bukan lah seseorang yang macam apa ye. hmmm. parents aku pun ok dgn ustazah ni. aku rasa abah aku dah lali dah sbb aku rasa dah lapan puluh kali aku bagitau dia betapa baiknya ustazah dan betapa aku suka sangat kat ustazah. huhhu...

ok sekian saja entri kali ni. nanti aku update lagi sebab aku ada beribu. erk menipu beberapa lagi cerita yg ingin teringin meningin aku kongsikan bersama ceh. haha. tu pun kalau aku rajin la. ok bye. assalamualaikum. #nakgibacapiksi<3 #matmalam #lemparlove

Comments

Nurul Syahirah said…
singgah sini nak jemput join segmen saya :)

http://syahirahvaliant.blogspot.com/2015/04/segmen-jom-blogwalking-by-syahirah.html

Popular Posts