BOSAN 2

hai :)) lapuknya buat entri start dgn hai kan. ada tak sesuatu yg lebih mainstream dari hai hmmmm hello? hoii! pewiiitt hmm ok aku mengaku. aku takde idea nak tulis apa. mengaku.

pewiiiiit everyboddyyyy

hoho hmmm

entri macam biasa, homework yang banyak dan aku rasa macam nak gila dah mengadap benda tu. bersepah katil aku dgn homework yang tak pernah berenti mengalir masuk. mencik mencik mencik! >.< dan ye aku menyesal bawak balik benda tu sebab hakikatnya aku tak buat benda pun. hanya sentuh nota sains bab 6 yang tak siap siap walaupun dah masuk bab 7 dan cikgu nak tgk nota tu nanti o em ji. help meeee

sebab homework aku stress. sebab stress aku rasa nak berenti skolah kawin ngan anak raja hidup goyang kaki oh indahnya hidup. but the real problem here is anak raja mana yang berkenan ngan aku. hmm sad lyfe. ain sedar diri -.- jelesnya ngan kate. ok tetiba. prince william hensem ok oh oh oh

dah cukup dengan angan2 mat jenin, kini aku perlu mengorak langkah bagi menghadapi zaman milineum baru ini yang pasti sahaja sarat dengan muatan cabaran reformasi. adakah aku bersedia? mampukah aku? ya disebabkan itu amat perlu bagi aku bersiap siaga dengan lebih awal dan bergerak secara glokal serta berfikir secara global menempuh pasca kemodenan ini. fuh ayat bm. #kitabelajarnganparahathirah

but everyone know that action speak louuddder than words. yeah i believe in that too. but just look at me. hmm hampeh dgn diri sendiri. bila nak berubah pun tak tahu. serious talk aku rasa 10 a tu jauh sangat aku nak capai. tengok je la stakat mana je usaha aku. aku rasa tak sampai 20 peratus pun.

sekarang dah bulan empat dan beberapa minggu lagi bulan lima menyusul and here i am nothing. dahlah bulan lima ppt. i really wish for a flying colours result. i want to prove to everyone that i can get a good ranking too. hmmm ok sadlyfe sadlyfe. hmm

aku pun tak tahu nak tulis entri apa lagi. lifeless betul aku rasa.
baju tak packing lagi homework tak siap semua terbengkalai ahhh bosan nya bosan

i caaaaaaannnnnnnnnnnnnooooooooooootttttttttttt wait untuk balik bermalam yang seterusnya. aku harap plan aku menjadi untuk bulan tu stelah ditangguh tangguh tangguh tangguh. moga moga urusan aku dipermudahkan. ameen ameen.

untuk yang membaca entri ni
do pray for my success in pt3, ppt and trial.

mimpikan apa yang mustahil
percayakan apa yang sukar dipercayai
dream big
work hard

i love you.

Comments

Mas Donda said…
Aamiin. Semoga semua urusan sobat selalu lancar. :)

Popular Posts