i love and miss each and everyone of you so damn much



my all time favourite people. i love you guys so so much *holdinguptears


our last pic before streaming. STREAMING. yes. form 3 kena streaming. i miss the past members of 3 akhlak so damn much.

dapat tahu susunan kelas masa hari khamis lepas habis kelas kh. masa tu aku dari bengkel ngan zatul naik ke kelas dgn girangnya ceh, jalan jalan aip kenapa ramai sangat org duk berkumpul kat board batch aku bermonolog. aku pun cepat2 ah g tgk ada apa (sebenarnya dah rasa dah mesti pasal streaming)

first skali aku cari nama aku kat 3a TAKDE aku cari cari nampak kat 3H . terus rasa nak terjelopok jatuh kat situ . sedih gila babung tahu :'( lepastu aku trus blah dari situ sebab rasa macam lost kau tahu. aku dapat rasa tangan aku mcm menggeletar skit. eeeiii over betul aku. hmmm

jalan jalan masuk kelas nak simpan buku. masuk je kelas i be like. tak mboh streamingggg . miss pun tegur, aip ada miss f ke dalam kelas. oh sorry teacher. miss pun be like alaa takpe la. ain kelas mana laa takpe la nanti jumpa miss lagi. blablabla.

ok g simpan buku and aku pun pegi kat zatul and tiba tiba burst out crying . sorry tak mampu nak tahan. :'( i was so sad back then because zatul kelas lain iqa kelas lain sa kelas lain erna kelas lain. aku farah ngan aiman je sesat kat kelas tu. sedih doh.  aku takut .

kalau zatul ikut aku pun takpe gak hmmm sedih 

but now things getting better. but still 3a will be always has a very special place in my heart.

kesayangan.
atas dari kiri: jepa,krul,ipe,farah,zatul,aina,asma',cmon,aida,yunie <3
duduk dari kiri: ikmal,akmal,aiman,amer,zul,capex,ustazah maznah,iqa,ain,sa,erna,safiras,nurul <3
baru ingat nak upload video. tak boleh pulak. ah damn :'(

Comments

Unknown said…
Loll.. sdeyh jgak rupenyee ainn
Aindewww said…
sedih tu memang tapi terselit gok kegembiraan sbb akhirnya dok sekelas dgn zulfadhli T.T

Popular Posts