SAHUT 1

hai dan assalamualaikum. salam satu malaysia salam satu blogger :)
sekarang ni aku berada dalam bilik komputer for the first time in 2015. sekarang ni masa agama Islam. aku diberi tugasan untuk cari kisah pasal Nabi Zulkifli. aku dah bukak beberapa website yang memaparkan kisah tentang beliau :) sekarang aku tak tahu nak buat apa so, aku taiplah entri ni hmm hambarnya ..

esok ada mesyuarat PIBG tapi ma dgn abah mungkin tak dapat datang sebab abah aku kerja esok. sebenarnya mesyuarat sepatutnya hari rabu. jadi abah aku dah mintak cuti rabu tu. disebabkan aku lambat maklum mungkin haha terjadilah benda benda macam ni. hmm esok menumpang orang lagi balik haishhh .whatever la asal boleh balik omg tak sabar wuuuuu <3 tapi homework cikgu bagi masyaAllah banyak T_T

baru ni aku exam tov so far result aku TERUK aku baru dapat kertas mat and guees what, aku dapat D 55% TTT_TTT hmmm balik nanti aku nak pulun semua buku kat kedai buku pastu study sampai muntah berdarah . ok hiperbola betul. memang bukan diri aku lah kalau macam tu.

petang ni ada pemilihan basketball untuk hk. aku tak tahu nak gi ke tidok. ye la aku ni bukan pandai pun main basketball. setakat asas tu aku tahu lah. hmmm rasa malas la nak pegi. dahlah petang ni aku bertugas kat koop.

apa lagi nak taip ni aduhh haha kekeluan idea. ada ke perkataan tu? .-. ya Allah nikmatnya dapat duduk dalam aircond. <3 <3  ok lah tu saja. Assalamualaikum dan bye :)))

Comments

Popular Posts