dua ribu lima belas :D

hai dan assalamualaikum :D
pada dua puluh dua haribulan dua tahun dua ribu lima belas ini, ingin aku kongsikan ceritera ceritera yang berlaku pada tujuh januari dua ribu lima belas dan seterusnya. wahh rajinnya aku mengimbau kenangan lalu walaupun kenangan akan datang mungkin menyakitkan. ye lah homework tak siap lagi-.-

okey pada hari first daftar aku dah menkalutkan diri duk cari sampul surat dengan setem. dan sampai sekarng aku tak hantar hantar lagi dekat cikgu arif. ye guru kelas aku tahun ni ialah Cikgu Arif Zaidi merangkap guru sains aku :)

okey pendaftaran smooth je walaupun aku duk terkapai kapai sekejap sebab aku masuk masuk terus gi kaunter kelas hoho... lepas daftar kat dewan abah tolong angkut barang naik tingkat empat masuk dorm tok raja ri 6 ^^ lepas diberi kata kata nasihat abah pun bye bye kat aku dan bagi duit utk aku gi beli barang kat koop yang barisannya masyaAllah *-*  aku pun gi cari zatul mintak teman itu ini . oh typical me . tq zatullll <3

ahli dorm aku semua ok ok cantik cantik lawa lawa baik baik bijak bijak pandai pandai ok apa lagi hehe :) mentor kita orang ialah Puan Siti Nor Liza. rasanya dah tiga tahun cikgu jadi mentor aku. sejak form 1 sampai la sekarang. apa kah ini yang dinamakan jodoh? huisshhh ahhaha...

and this year, my favourite dorm is tok raja ri lapan. dorm masa form 1 muehehe.. yelaa dalam dorm tu duduknya nenek kebayan adik kebayan dan mak kebayan. oh maaf sayang sayang. aku gelar kau orang kebayan. hehehe... ok dorm tu rumah nombor tiga aku. aku dah tangkap cintun ngan dorm tu sbnrnya. sampai kakak kakak dorm aku dgn form 3 dorm aku menangis rindukan aku sbb aku tak tido dlm dorm. hohohahahehehuhu...

aku duduk kelas tiga akhlak. terpaksa lah aku menatap muka yang sama. ah bosannya. eh eh hehe.. tak lah sayang sebenarnya :D

tahun ni tok raja ri begitu bersemangat sekali ye. merentas desa nombor satu wahhhh wahhhh... hehe bestnya perasaaan menang. kan kan <3 bukan sokmo aku dapat rasa perasaan ni. teringat masa form 1 haha... tapi entahlah aku tak rasa bersemangat sangat lah tahun ni cehhh . penipu. kahkah.

tahun ni jugak dapat pengetua baru, Ustazah Nor Hayati <3 <3 <3 dan penasihat rumah baru ustaz Joha :) dan cikgu baru, Cikgu Aqilah / Aqila haha. aku tak kenal sangat. tapi cikgu rumah tok raja ri dan mengajar bahasa perancis dan sangat comel orangnya haha...

hehe.. takde idea nk menaip post apa sebenarnya.
dan sebenarnya aku rindu tok raja lapan hahaha...

farah, aisya, aliya',

dan rindu jugak tok raja enam ::::::""""""DDDD
aku ok je dgn form 3 dorm aku cuma ye lah aku tak berapa rapat sangat. but they allll are sooo niceeee oh my god hehe... nani,zira,yaya,aida. i hope you guys can stand with me ohyeahhh.. perangai aku kan macam benda je... haha.. nasib lah diaorg sedorm ngan aku. mohon bertahan menghadap perangai gila aku. hehe...
kakak dorm yang baik ohhh baik sangat sangat baik baik baik baik. haahaha.. :D

ok aku ada masalah la pasal bangun pagi. ya Allah apa punya perangai la macam gini. subuh ni muka aku la yang selalu lewat. ya Allah balik ni akan ku cuba sedaya upaya ku . aku harap bila yaya kejut aku boleh terus bangun T_T  masa tu lah baru aku tahu betapa nikmatnya tidurrr <3

dan aku memang tak reti lah nak stay up. contohnya exam hari tu ya Allah aku rasa macam aku tak study apa benda pun. study masa prep pun gitu gitu je. kalau kat dorm mmng tak menjadi lah. bagi aku dorm tempat utk tidur je. study kat kelas. aku ni jenis yg mcm gini. someone, help.

aku rasa tahap annoying aku ni memang dah melebihi had lah. kesian kawan aku. this make me hate myself more and more.  :(

and and aku paling tak suka , paling benci orang sentuh barang aku or ambik barang aku tak mintak izin. memang pantang lapan keturunan :'( . kan kan meja aku kan aku tinggal kat bilik bagasi tahun lepas. masa first masuk tu aku tak ambik lagi. pastu farah kabo kat aku kata yg someone took my table. oh geram betul aku. sampai sekarang meja tu ada kat dlm dorm dia. ke tu meja dia. hmm whatever la.

ok macam tak best je cerita aku. ah lantak. bye aku nk g packing barang n siapkan benda yg sepatutnya aku siapkan. bye everyone. love, me<3

Comments

Popular Posts