my not-so life journal

Tumblr

hye everyone :D
susahnya nak letak tajuk. ah masalah betul.

oh it's friday :) Salam Penghulu segala hari . :D 
Image result for jummah reminders


hari isnin ni dah balik hostel oh damn tak suka tak suka. ok reda je. kalau kalau ada yang nak tahu, sahut sekarang ni dah ada pengetua baru and she is so nice, adorable, beautiful and i just love her eventhough she doesnt know me sob sob. 

hmm aku kalau balik ni mesti stress dgn homework. oh aku ni dah la jenis yang tak reti nak buat homework bila kat rumah. bukan apa, setakat homework tu banyak lagi benda lain yang best utk dibuat. hmmm... cikgu maaf cikgu maaf. mungkin ni salah satu faktor kenapa result exam tak cemerlang. oh kemalasan, please PLEASE GO AWAY !!!! 

actually i want to cook something for my beloved friends puiii puii kononnya lah eww haha... tapi aku rasa mcm tak jadi je. plan bukan main puih. malas la weiii hmmm....  ohh sorry kawan. tak dapat lah awok awok merasa kesedapan air tangan sayeeerrr *_*

i need help!! my self confidence is so low. oh how can i love myself ni :''( its so hard when you had to face this kind of problem. someone, tell me how to overcome this problem T_T

my weight is just so so *longggg sigh. hmmm sad lyfe betul . nafsu makan, please cooperate with me. please help me to get rid of all those fat bukannya bantu tambah. T_T tak kira, balik asrama nanti projek diet ain nadhirah is starting. berapa kali projek dah tapi semuanya hampeh.. kawan kawan, you guys must help me. stop invite me to dema if i already refuse hmmmm :'( 

aku rasa cukup sampai sini saja. oh kedai kasut kenapa kau tutup ok bye <3
have a nice day ahead and and happy birthday to you and my mom :D

My discoveries - calabashxo: http://calabashxo.tumblr.com/ *_*...
cantik kau dari aku. kehidupan. hmm

Comments

Windflower said…
huwaa. stres betul kalo homework byk kan ?
apepon, be strong ye ! :)
Aindewww said…
huwaaa kan kan. insyaAllah, i will :D

Popular Posts