Part of Atieyra's life



hi and assalamualaikum :)
hari ni aku balik hostel -.- and aku tak packing tak iron tak buat apa lagi . malas. malas everywhere .-.
aku tahu takde kaitan pun ngan tajuk . maaf maaf

hai aku nak mintak tolong manusia comel hensem tiut miut yang baca entri ni tolong tekan link ni kejap boleh HAI <3 . jangan risau bukan iklan churp churp atau apa apa yang berkaitan dengannya . tu link blog cikgu sepet (you will know if you read my old entry)

bukan apa . aku tolong promote saja . *bajet femes e u e u :P . nama dia semestinya bukan sepet . kitaorang panggil dia sepet sebab mata dia sepet . sepet sepet comel gitu . heeee ;) dia ni lawa cun gorgeous habis . i do really like everything about her . idk why la . jangan tanya . sepet, mintak maaf curi gambar awak .

Pautan kekal imej terbenam


say hi to sepet and anak dia . eh eh tipu je . aku tak tipu bila aku kata dia sepet + cun melecun habis-habisan . kan kan? jemput la ramai2 gi terjah blog dia  . untuk maklumat lebih lanjut boleh la pergi blog dia dan dari sana you will know her twitter,fb,insta haaa macam2 la . ok la bye bye :) :) :) :) :)

sepet

bye . assalamualaikum :) 
                                          
Pautan kekal imej terbenam
go visit for sepet's blog ok ? ok ? ;D

Comments

Popular Posts