A few day at SAHUT

.

assalamualaikum dunia :D
budak asrama balik ! hohohuhuhehehihihaha <3 <3 <3 to be f honest i NEVER expect for this . baiknya sekolah aku bagi cuti . ni sayang sahut ni . werrkkk. haha.. dahla boleh balik tiap-tiap minggu . hw awesome hw awesome ! tapi untuk form 1 n form 2 je la . form lain tak mau sedih-sedih kay ;) ni aku nak cerita kisah minggu ni. 

AHAD 6 JULAI 2014
this day is so memalukan bagi aku XD sebab masa perhimpunan pagi(rasmi) aku kena berdiri masa semua orang duduk . ok can you imagine that ? can you ?!! sebab apa tu ? sebab aku tidur . sedih gila tahap benda je. aku tak tahu kenpa hari tu aku ngatuk gila lepas tu aku tutup mata terus tidur . biasa kena gerak sini gerak situ nak cari selesa tapi ni dapat position terus pejam mata n im fall .. fall asleep . and i got a dream bad dream . ustaz joha datang lepastu kata "bangun" "bangun" "haa bangun" and i was like 'ustazzzzzzz :'(' n its not dream . its reality that i must face sebab tidur -.- so jangan tidur. so sad la . n malu. aku ingat aku sorang je tapi adalah beberapa orang lagi yg teman aku . alhamdulilah XD . esok perhimpunan rasmi n i never want to tidur lagi . cukupla sekali .n this time aku nak duduk dekat aisya n farah so kalau tertidur bolehla diaorang kejutkan . haritu aku ddk kat form 3 . tak tolong kejut pun . takpe takpe aku paham. 

SELASA 8 JULAI 2014
hari isnin aku tak tahu apa yang best berlaku . so, skip ke hari selasa terus la . hari ni, cikgu ya dh berhenti :'( bukan berhenti kerja . cikgu ya ni cikgu ganti kepada cikgu munirah sebab cikgu munirah cuti bersalin . 3 bulan dengan cikgu is so much much awesome la . semua orang sedih sebab cikgu ya ni sangat lah memahami kerenah kami budak budak comel kiut hensem ni . cikgu ya ni cantik comel orangnya . kalau cikgu ya takde , tak dapat lah masuk bilik it lagi . takde la budak laki bising main cs . sedihnya. nak nangis la . cikguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .

ok selesai mukadimah. erm ok . hari selasa ni kitaorang(2anggun) buat majlis kecil2lan bersama cikgu . nak berbuka puasa ngan cikgu tapi cikgu berbuka dengan cikgu lain . so buat makan2 masa  prep walaupun kitaorang ada banyak gila hw masa tu sebab petang tu takde prep sebab ada program ihya' ramadhan but who cares? last day cikgu ya kan . mula2 kitaorg(2a) ada masalah antara budak perempuan ngan laki . aku tak faham la budak laki ni . euu nak buat majlis ni tapi budak perempuan tak boleh . siap marah2 lagi . sape kesah? no one la . haha . kitaorang budak perempuan ni kan hebat . so jom mengadu kat ustaz . bukan ustaz joha ok /. ustaz zaidi iaitu guru kelas kitaorang . masa pagi tu ada kelas pai n dapat tazkirah pagi dari ustaz 30 minit . wuuu bestnya XD.

budak laki tak sudi duduk semeja ngan kitaorang time majlis tu nanti . ruginya diaorang . haha. tapi petang tu tiba2 cikgu ya kata nak duduk skali pulak . apalahhh.... mesti sebab kitaorang makan pizza ni :P . kitaorang kutip 5 ringgit sorang and memandangkan aku ada kupon yang 3 regular pizza boleh dapat 38 so "cikgu, beli pizza!" hehe.. 

tapi......... budak laki kan makan skali ngan kita orang so tak cukup la tiga pizza so cikgu tak beli la so cikgu beli pelbagai jenis ayam . eh tipu . 2 jenis je . satay . ermm sedapnya . dan air dan beberapa benda lagi. malam tu girls pakai purple semua. sepatutnya pakai baju rumah hari tu . tapi untuk cikgu ya. boys pulak pakai pink . haha. masuk kelas alaa cikgu pakai purple. cikgu "alaa.. takpe la . nak sama la tu " padan muka :P budak laki ni sayang benor kat cikgu ya . 

kitaorang budak perempuan buat kad je untuk cikgu . budak laki buat something i do like and appreciate . woo~ bagus gak budak laki ni sebenarnya . kreatif. so malam tu kita makan2 ambik2 gambar n betul la kata ustaz boleh merapatkan silaturahim . haha.. kitaorang nyanyi lagu kat cikgu tau . sweet tak . haha. masa tu sebak sedih :( the tittle of the lagu is semua tentang kita . hurm .. so sad ;'( cikgu kata dia sedih nak tinggalkan kitaorang. cikgu asyik mimpi pasal kitaorang je n aku ingat lagi cikgu cakap "sebenarnya dulu cikgu tak minat pun jadi cikgu, tapi lepas jumpa korang.." 

cikgu, kitaorang sayang cikgu sangat-sangat . cikgu is the best cikgu ganti ever la :) dont forget us bye bye cikgu . nanti jumpa lagi :'( sayang kak ya  :)))))
"memories last forever"

KHAMIS 10 JULAI
hari ni balik !! yeay ! yuhuu !! haha... ni cerita memalukan jugak ok . haha..
abah aku datang ambik aku pukul 4++ petang macam tu la dan kitaorang singgah bazar kejap . n i was like , aku ni sombong ke ? sombong ke? tak la aku comel . e u . takde kena mengena pun. huhu...  taklah eeee tak reti la nak cerita . so tak payah cerita la . tapi yg pasti aku harap aku ni budak laki jadi aku boleh buang baju batik sahut n pakai tshirt biasa + seluar slack je but im girl . susah la . its because i dont like bila jumpa cikgu sahut tapi tak mengajar aku so what reaction i must show . senyum ? or what ? im the type of girl that will ignore everyone i meet . sombong ke? hurmmm. lain la kalau jumpa sir SI . haha... ingat lagi ok .
ok perkara memalukan is aku pakai nametag !! damn damn. haha. malu gila .. batak sangat nak femes ke ape . biar semua kat bazar tahu nama aku . so nanti boleh la balik search internet follow blog,twitter aku . haishhh malu la. lain la kalau aku pakai tudung sekolah . ehh tu tudung skolah gak . but it different la . tak reti aku nak kabo . tu la . mengarut je aku rasa . ok la bye :)

sepatutnya aku buat homework masa ni . aku rancang dari 530 pagi tadi lagi tapi haram satu pun tak sentuh lagi . teruk nya jadi pelajar . ok bye bye

ASSALAMUALAIKUM
#gazaunderattack
#prayforPalestine

Comments

Popular Posts