love

hi im now at bilik it .
hari ni aku tak tidur tau . ;p
entri merapu raban dari aku
baca la baca la
tadi aku gi jumpa sir si bagitau aku tertinggal vocab
dengan perasaan takut + buat muka comel / eu eu .
jangan muntah
jangannnnn
ok lepas tu aku datang balik
dan masa nak masuk bilik guru
i meet someone.
damn ! he is so handsome cute
haha
i faaalllll
fall
lol!
tak pernah pernah aku tengok muka dia
ye la . aku bukan kenal sangat budak sahut .
so he is so handsome . tq  :) :)
i like like like . a lot of like XD <3
nanti aku gi selidik pasal dia . ahhaahahahahahah
boy im sorry, you too handsome cute gorgeous fantastic that make me like you . yeahhh i reaallly do
its so easy for me to like people . lol . n im a playgirl . ahahaha.
ok la . bye semua. doakan saya selamat belajar . selamat berpuasa . rindunya rumah :)
bye. bye . bye. bye.
handsomenya dia ;)

Comments

Popular Posts