NAK KE TAK NAK LEPAK LEPAK

forever.

hello :))))))

gambar credit dekat owner hahahahaha. aku curi dari twitter aida ;p

percaya atau tidak!!!!! kitaorg did actually hang out sama sama wahh me is so happy okey!!!!!!!!!

ni pun plan last minute. happy gila sebab jadi..... :") walaupun farah tak dapat datang dan azreen still di amerika nun jauh di sana hehehe....

haritu sangat best best gila. tak tahu bila lagi dapat keluar sama sama sebab nanti semua akan sambung belajar dan membawa haluan masing masing huhu... walaubagaimanapun im so HAPPYYYYYY sebab nanti i still can meet aisya and dania sebab kitaorang sama kampus walaupun tiga tiga course lain hehehee...

em,, kalau korang ada baca my post yang lepas lepas korang mesti tahu yang aku ada pergi interview tesl and bla bla bla dan alhamdulilah i got accepted to pursue my studies there dalam course TESL aha.. hehehe... mestila macam macam dalam kepala aku. banyak yang aku pertimbangkan dalam membuat keputusan ni. ya Allah, semoga aku membuat pilihan yang tepat.... permudahkan segalanya ya Allah... aamin! fuhhh heheheeh ada ke sape sape yang baca post aku ni mungkin bakal student ASID gak ke kan hehehhe hmu ok! ;p

ok masa hari kejadian kitaorg hang sama sama tu macam biasa la mula mula gi breakfast lepastu beli tiket sebab nak tgk wayang kan.. haritu kitaorg tgk movie TRUTH OR DARE!!!!! movie start pukul 1.30 tengah hari. masa tu awal lagi jadi kitaorg pergi main bowling dulu. hello aku first time main bowling ok hahaha.... mestila tak pandai ahahhaha tapi sangat seronok i love it love love love ;p

lepastu pergi makan YA Allah,,, sumpah hari ni kan aku craving gila nak makan sizzling..... nak sangat.... nak makan sizzling....... eh puasa puasa hmmm masa tu aku order sizzling yeah sedap wehh ahh taip ni rasa terliursz sangat. 

lepas makan tu cepat cepat pergi hall utk tgk truth or dare.. ok bagi aku, aku rate 6.5/10 huhu... tak best mana pun. bagi aku la. dan lepastu pergi solat apa semua dan lepastu tak tahu dah nak buat apa jadi masing masing pun mengundur diri hehehehe... aisya, aida and yan ambik bas pergi gong badak. yan balik rumah dia while duaorg tu masih dalam misi menghabiskan duit. diaorg pergi mydin hahaha...

aku dengan dania pulak,, kitaorg meneruskan misi yang masih belum selesai.. apakah misi itu??? jeng jeng jeng... nantikan di entri seterusnya(saspens tak? ahhahaha) 

ok bye!


Comments

Popular Posts