Its february 2018!!!!!

Hello so im back!!! Its february !!!! Happpppyyyy february semua ahahhaha...

Ok tbh nak tunggu bulan januari habis tu rasanya memang macam aikkk bulan satu lagi??? Tapi sekarang ni bila dah masuk bulan dua rasa macam,, omggg bulan dua dah!!!! Uwaaaa hahahahah tetiba sedih lol! Tak lah aku rasa sedih sebab masa aku berlalu dengan mempishang je kat rumah tak best langsunggggg

Dan!!!!!!

It freaks me out every single day. Every. Single. Day. To think about result SpM!!!! One month plus plus until result!!! Omg takutnya awak awak semuaaaaaa doakan saya!!!! Oh Tuhan,,, takutnyaaaa do grant me flying colours for my SPM :"(

Rasanya salah satu sebab aku akan upload entri adalah bila mana aku bosan tak de menda nak buat lol dan ni lah di antara waktu waktu itu. Serious talk la (demm macam serius sangat je eleh blergh) aku rasa semakin hari hari hari aku semakin menbosankan lah uwaaa sedihnyaa rasa macam tak tahu dah nak buat apa. Rasa macam dah buat semua benda lol jadi,,

Jadi,,

Sebab tu la aku ingat nak cari kerja hahahahahahaha bila duk taip ni rasa macam erghhh lol aku kerja?? Damn hhahahahhahaha baru aku tahu kenapa parents aku masih tak percayakan aku lol aku pun rasa macam tak berapa nak percayakan diri sendiri pulak rasa. Ehhh tapi no no chill ain kena steady ahhahaha

Hehe ok lah salam satu februari bye!!

Hashtag happyyyyyyyy birthdayyyyyyyyy dania iwanie aka puteri yang tak berapa nak puteri sangat hahahahaha omg rasa macam kena tulis birthday post untuk dania hehhe,,, ok bye !!!! See you in the next post
Annyeong seyooo

Comments

Popular Posts