Ujian Penilaian 1 2016

Hai so sleepy yet i cant sleep so yeah let me write at least one entry before sambung tidur balik! 😅

So ermm..,,
SELAMAT BERCUTI!!! WEEEE SERONOKNYA!! BHAHAHAHAHA

Pada 7,8&9 Mac yg lalu sy dan semua pelajar ting. Empat, phoenixians, menduduki ujian penilaian satu and of course we all were nervous dan takut. Ke aku sorang je? Maklumlah kan first time ni exam as form four .

Subjek elektif la paling takut bhai hukhukhikhokhok

So my target is of course awal awal aku target semua A biar ah tahu doh dok dapat pun tapi ikut suka hati aku lah. Target je la tinggi tinggi kalau tak capai target sengih je la nampak gusi erk

So memandangkan aku duk kelas yg kononnya depan pui pui so semua expect lebih la ni dari kelas aku ni yerk yurk oh please la. Pastu duk banding banding ni tu ni tu ya ampun tak suka sangat.

For me myself yes my result is not that good. I mean not good at all but biasa lah kan mula mula ni bhahahaha kelako pulok rasa lol pasal up 1 pun timbul isu hmmmm

Yg aku tahu sekarang, aku dpt 2A(A,A-) 1B and i know i can do better but apa yang kita dapat tu lah usaha kita and yes that is the fact sebab i am not well prepared plus malas gila nak study lol so nk menyesal tak guna so sis terima segala ketentuan dgn redha haaa gituwww hukhik.

Tapi still dok leh terima markah math moden. Malu bhai. Add math huwaaaa nak nangis rasa huwaaaa. Aku target addmath A+ ni but lepas jawab semua target terbang pergi pluto. Bhahahaha... Aku target sangat Addmath ngan Math sbb dua dua ni je aku study mangat kit masa prep hari sabtu orr sbb hari jumaat dok dang nok prep ekpon. bahhahaah believe me i am the laziest yet cute kind shy hot fabulous pretty girl you will never meet bhahahaahahahaha

Untuk pai aku dpt b and malu lah jgk sebagai umat islam tapi nak wat cam mane pai tak baca pun. Sibuk duk hafal biologi malam sebelum exam tu and aku lupa aku paling benci hafal hafal and biologi ke bintang T.T biologi ngan addmath rasanya peluang nak fail tu cerah kot. For biologi aku tak kesah sangat fail sbb aku memang tak reti pun biologi tu huwaaaa kena lebih mengerah keringat la ni utk bio

But for addmath aku memang rasa mcm sedih gilos adios but now aku dlm mood redha dah utk semua subjek plus aku malas dah nak kesah cuma tak sabau nak tunggu ppt lak ni HAHAHAAHAHAHAHAHA

OK LA TU JE KOT. ASSALAMUALAIKUM. SELAMAT MALAM! =)

Comments

Popular Posts