Descendants of The Sun DOTS




Haiiii and finally ain is writing an entry about DOTS!!! HAHAHA
Ok mestila kena tulis sebab aku tunggu drama ni sejak tahun lepas lagi huwaaaa ni semua sebab joongki oppa la aisyyyy hahahahahha

Aku minat gilos nak matis kat joongki ni sejak drama innocent man tu mashaAllah he is so good looking a very adorable man and my prince charming my knight in shining armor haaa apa lagi hahahahaha

The drama was superb aku tengok dua puluh ep straight omg i must be really crazy and start drpd drama tu aku start tgk semua drama yg joongki pernah berlakon plus movie yg dia berlakon dan variety show dia haaaa sampai cam tu sekali penangan dia bak hangg hahaha 

Dan beberapa bulan lps tu dia pegi army and i am so sad? Takde lah sad sngt hikss and tahun lepas i knew bout this drama and yeah very excited and balik bermalam bulan ni yeahh the drama was out!!!! Aku dh tgk smpai ep enam dah and im looking forward for the next ep weeeee tak sabauuuu

Sor far the drama was perfect tak bosan langsung! Sangat best ! Tp bila part doktor bedah bedah tu aku tutup mata dan aku rasa aku tak leh jd doktor lah tp kalau dgn jd doktor aku dpt jumpa askar sem sem mcm kapten yoo si jin aku sanggggguuuupppp!!!! XD



Haiii sambung tulis balik heee...

Urmmmm apa lagi erk? Tadi baru je tgk ep tujuh dan ya Allah scary gila besi tertusuk kat pekerja haesung groupšŸ˜µ dan aku rasa hebat gila drama ni sbb masa gempa bumi tu ya ampun nmpk real!!! Budget for this drama pun million dollar ! Mana tak hebat wahhhh bila drama melayu nk upgrade cam gini niii

So sweet both of them tp jin goo dah kawen!! Frust nonggengggggg aiii eyyyyy!!!!

Friendship goal ni hiksss

Onew cute!!! Bias kitew ni dulu duluuu hihihihihi

Lanje video tak tahu la boleh tgk ke tak hahaha;;

Their love story is so sad :'(


Hahaha kiss scene
Big boss kalau big boss pilih sy konfem sy tak jual mahal ke main tarik tali ke tarik rambut ke hahahahaha 

Hmm ok la stop sini dulu bye! Baik post cpt cpt kan hilang pulak kan hahahahaha


Comments

Popular Posts