phoenix terbang melayang-layang

hai dan assalamualaikum :)
what a beautiful day at home <3 hahahaha
hari tetap lawa walaupun hari ini di'waste'kan dengan jayanya weeeee hahahaha...

untuk entri ni aku sekadar ingin berkongsi luahan hati perasaan jiwa raga sebagai pelajar yang bakal menduduki peperiksaan pt3 pada 12,13,15 Oktober 2k15.

aku sedih. ya sangat sedih. sebab? sebab semua orang pandang serong batch aku. sakit hati bak hang T_T.

wahai phoenixians ! please i am begging all of you to study very hard so we can achieve that fking 10 A's. biar semua yg pandang serong batch kita terkejut beruk ternganga nganga tertonggek tonggek jatuh sebab terkejut T_T

wahai semua, exam nak dekat dah. kita orang perlukan sokongan, dorongan dari semua sebagai pembakar semangat kitaorg. bukan hinaan. bukan dengan kata-kata betapa teruknya batch kitaorg. betapa teruknya result kita org.

jujur aku kata, aku rasa terpinggir sangat. SANGAT. masa nak exam ni baru semua org bukak mata tgk batch form 3. masa awal awal dulu TAKDE TAKDE :(

betul. kita org ni memang tak sedar diri. aku mengaku.

baru baru ni buat aku sedar memang betul yg mencegah dgn hati tu selemah lemah iman. sebab apa? sebab kemungkaran tu masih tetap berlaku.

bila kitaorg buat salah bagitau. betulkan salah kitaorg. bukan simpan. bukan diam.

tak ter tahan tahan perasaan aku masa aku janji hari tu. dengn aku janji yg macam benda dengan ustazahnya tak dapat dtg. SEDIH tu je aku mampu kata.

tapi aku bersyukur. Sangat bersyukur. at least Tuhan bagi cikgu Rayumi yg tak pernah lelah nak tolong kitaorg. yang selalu bagi kata-kata semangat kat kitaorg bila org lain bagi kata-kata yg menggores hati jiwa raga kononya sebagai pembakar semangat.terima kasih cikgu<3 untuk cikgu, saya akan usaha supaya result bm saya 100% amen :))

lepas aku janji tu aku rasa mcm give up sangat. rasa mcm malas nak usaha sungguh2 gi mampus la nk dpt berapa a pun aku tak kesah. kalu dapat kurang 6 a pun aku dengan penuh rela hati sanggup keluar dari situ.

semua tak faham betapa susahnya nak dpt A dgn grednya yg semakin naik. 85 baru A. can you imagine that? T_T

CAN EVERYBODY UNDERSTAND US? CAN YOU GUYS SUPPORT US? CAN YOU GUYS NOT TURN US DOWN? CAN YOU GUYS PLEASE.. T_T

ni semua sekadar luahan hati aku. tak terniat nak salahkan sape sape. tak terniat nak suruh sape sape terasa sebab tak kira salah sapr aku mesti end up salah tu kat aku sendiri;perks of being me.

assalamualaikum.

doakan aku.
doakan batch aku.
doakan batch aku.
doakan kejayaan kami.
doakan supaya kami tak berpecah tahun depan.
doakan kejayaan batch aku.
doakan kami.
terima kasih. T_T

Comments

Anonymous said…
all the best for your pt3, dear!!! ^_^
may Allah ease evrthg

baca ni byk2
rabbi yassir wala tu'assir
rabbi tham-min bil khairi
ya Allah, Kau permudahkn, jangan Kau susahkn
ya Allah, Kau akhirkn dengan kebaikan

Popular Posts