Daging

Salam Aidil Adha :D
esok balik asrama ni mimpi ngeri. kerja x siap siap lagi
cuti seperti biasa di-tidak-manfaatkan sebaik mungkin akhirnya sapa yg nyesal haaa aku aku lol

so raya haji ni mesti berkait rapat dengan lembu kan kan?
nak dijadikan satu cerita ni adalah beberapa bulan yg lalu.
...
...
...

sekolah aku bersekolah jadi tuan rumah utk program english apa benda pun aku x tahu. so ada lah sekolah luar dtg kan. time tu masa rehat dan aku bertugas kat koperasi. datanglah sorang ni nk beli burger. pastu dia tanya burger apa. aku jawab lah burger daging. pastu dia ngn b a n g a n g nya tanya aku daging apa. weh nak je aku jawab daging mu ah eii gerey la kito. kalu burger daging tu maknanya burger daging lembu la. wey duk malaysia berapa tahun tu pun dok tahu. eyy gerey kito. nasib tuan muka hensem hahaha lol

ok sekian.

mintak ampun salah silap.
doakan aku eh pt3 nak dekat dah ni
tak study macam mana nak dapat 10 A ni
cam mano ni
gano ni
gano?
hmm...

Comments

Popular Posts