drama air mata TT_TT

hai dan assalamualaikum :)

cuti sekolah dah nak habis dah dan aku di sini sedang mengalirkan air mata sebab tak nak pulang ke asrama TT_TT . walaupun cuti aku tak berapa nak best sob sob sebab semua orang sibuk. aku pun sibuk gak buat benda yang faeadah nya tiada. haha...

sahut memang best (err?) tapi aku rasa sahut bukan tempat untuk aku lah haha macam benda je. bila form 4 aku nak kena fikir sejuta kali nak pindah ke tak. huhohehu ._. untuk sekarang memang aku nak fokus untuk pt tiga je. penipu betul jadi manusia.

mungkin sekarang aku rilek rilek lagi tapi 2015 will be a new start for me :) i will be doing my best to become a better better person. nak tahu satu rahsia tak? sebenarnya kan azam aku cuti ni nak study tau. tapi aku tak study pun. :( tapi adalah aku buat latihan sikit. bila aku kata sikit tu tolong lah percaya. tolong lah eh. tolong doakan aku jadi pelajar yang rajin. :'(

beside that aku ada gak belajar benda lain dan yang pasti benda tu tak de pun dalam silibus pelajaran aku. aku ni memang suka buat benda tak guna kan. jangan aku jadi tak guna dah lah sob sob. sad life betul. cuti ni aku belajar bahasa korea :) sangat best dan menyebabkan aku sakit otak. tapi aku bangga lah sebab bersungguh betul aku belajar benda ni. kalau lah aku belajar bahasa arab macam tu kan :'''(

cakap pasal pelajaran ni aku nak cerita pasal exam akhir tahun. Ya Allah aku bersyukur sangat result tak sampai rumah. lol kalau tahun lepas aku tak kesah sangat. tahun ni aku kesah sebab for the first time in forever~ aku dapat D. subjek sains. sape sape tolong lap air mata aku :'( . tapi memang aku jangka result sains teruk tapi aku mengharapkan c paling tidak pun. tapi dapat d. bersyukurlah tak dapat e kan hmm...sumpah aku lemah gila sains tapi aku minat sains tapi tak sangat. so aku rumuskan aku lemah gila ngan sahut tapi aku minat sahut tapi tak minat sangat. eh apa benda ni? ._.

tapi sekarang ni benda paling merunsingkan aku adalah HOMEWORK. aku ni dah jadi manusia paling happy 0.01 saat bila balik dari asrama tanpa homework lol. tapi sir SI ada bagi latihan. aku memang nak buat tau. betul ni. betul. awal awal cuti tapi tak de lah awal sangat, semangat aku pegi cari kertas tu kat mana. and masa tu lah baru aku terhegeh hegeh nak kemas barang yang aku bawak balik dari asrama. mak aku suruh buang benda yang tak nak pakai tapi aku pegi balut kalkulator and tinggalkan semua benda seperti sedia kala. nampak tak betapa teruk aku ? jangan sebarkan benda ni eh.

dan kertas tu aku tak jumpa nak menangis aku tau. dan selepas itu ada manusia paling hodoh ni haha nama dia iqa bagitau kena buat nota kh bab reka bentuk form 1 form 2 form 3. mengamuk aku. alahai sadis nasib. tapi aku buat tak layan je. ya Allah teruk teruk teruk teruk. memang penipu lah kan kata nak straight a pt tiga -.- sampai la aku tanya orang ni orang tu semua buat dan terasinglah aku seorang diri ke dunia doraemon T_T

pasal manusia paling hodoh tu aku tipu je. sebenarnya dia comel sangat sampai aku jeles tu aku bagi dia menang award bodoh tu. sampai di sini dulu nanti kalau aku rajin aku update lagi.

#PrayForPantaiTimur

Comments

Popular Posts