UKCG

hello assalamualaikum

ain is back!!! hehehehe

bosan gila weh tak tahu nak buat apa dahhhh aaa ahahahahhaha suggest me something to watch, please.

emm i just got back from ukcg which is ujian kecergasan utk masuk ipg dan my badan sakit gilaaaa baru je lepas sapu ubat sobs..

malam sabtu tu nervous bukan main!!! hahahhaah dah la aku cuai, salah baca. i thought girls kena pakai baju putih but bila i check balik girls pakai baju berwarna hitam/gelap. yang putih tu boys. gigih buka luggage cari baju putih pagi tu hahahaha lol ye aku tak unpack pun lagi baju drpd asrama sejak november 2017 (please do not judge me)

aku takde tshirt hitam pun gelabah cari malam tu ehh tetiba banyak pulak hahahahaah tapi end up pakai baju phoenix kekekkeeke...

aku ukcg kat kampus dato' razali. last day esok. bila dah pergi tu tak payah nak takut/nervous/debor ke apa haahhahaa best je sebenarnya! kau enjoy je la setiap aktiviti tu. kalau dah semput, tak larat nak pengsan etc pandai pandai la stop hahahahaha

as aku tulis ni overall aku rasa macam ukcg ni seronok lah emmm ok jeee. kat twitter kecoh cakap ipg ni nak cari bakal cikgu ke bakal atlet hahahahaha aku tak tahu la kalau lain tempat lain ujian dia ke macam mana tapi dekat dato' razali ni memang ok dan seronok la hahahahhaha

ok tu je kot hahahahaha

oh dan satu lagi, sebenarnya hari tu my friend, aidalyna ada bagitau pasal satu pertandingan ni, creative writing competition by oxford fajar! wahhh aku memang teruja dan happy gila la. lagipun, aku sebenarnya dah lama teringin nak masuk pertandingan tulis esei ni tapi tu lah kat sekolah dulu banyak gila aral ditambah lagi kekangan masa jadi aku rasa ok ini lah waktu yang sesuai untuk aku finally sertai one!!!

semangat habis,, aku dah draftt siap google macam macam bahan la tapi end up tak buat pun. ahahhahaha theme dia, hero. first tu aku dah terbayang nak jadikan hanbin sbg watak utama aku kahkah disebabkan aku takde pengalaman dan pelbagai lagi alasan yang aku cipta, aku yang pemalas ni tak masuk ahhahahha aku rasa macam bersalah sebab rasa macam menghampakan aidalyna ahahhahaha dia tak rasa macam tu pun . over lak aku ni wkwkwkwk but i will make sure shes gonna be among the first reader who will read my story if  i ever get a chance to write one,one day<3

so sesiapa yang berminat nanti aku bagi link dekat bawah. boleh usha, goodluck!!!!!!!!!

https://www.oxfordfajar.com.my/highlights/big-write-creative-writing-competition/39  <<<< THIS 


Comments

AidaLyna said…
oh ainnadh, i takkecewa pun kalau takmasuk hahaha. and akanku tuntut janjimu yeayyy. ilove reading ur essay so much
Aindewww said…
@AidaLyna omooooooooo ahahahahahah ;p

Popular Posts