Dua ribu enam belas

Haiiii
Hampir sebulan stay kat asrama and i survived :-D

Banyak cerita nak dikongsikanb sejujur nya. Setakat ni aku masih betah dalam menghadapi liku liku bulan januari huwaaaa tapi ada certain thing buat aku sedih tak ter tahan acewahh

So pada hari sabtu, 2hb Januari aku pergi daftar and pendaftaran berjalan dengan baik. Tahun ni aku duduk dorm mpp2 and yes i am now a prefect like woahhh . Kelas pulak kelas 4 Al-Biruni. Rumah masih sama yakni rumah kuning semua benda sama je kot mcm tahun2 sebelum ni melainkan dua benda tu.

Entri first nak cerita pasal apa ye? Huhuhu

Minggu pertama kat sahut rasa macam suram je tbh tak tahu lah nak desc macam mana macam tak de seri? Tak de perasa? Hmm entahlah mungkin semua orang sedang menyesuaikan diri kot

Dan pada 6hb Januari kitaorang menerima adik adik form 1 yang kiut manja gedik cantik lawa hensem bhahaha apa lagi hehehe...

Aku sebagai pengawas ni acewah tersangatlah memerlukan bimbingan sokongan yang padu dari semua pihak. Pengawas yang lama tu janganlah asyik sangat duk menjeling aku kalau aku lambat ke tak pakai nametag ke tak buat kerja ke apa ke . Tak nampak ke susah payah aku duk bertatih nak pikul amanah yang lagi amat sangat berat dari sebiji burger ni huhu tetiba emo kejapp tt,tt

Bulan dua ni sahut akan jadi tuan rumah bagi kesuma peringkat kebangsaan dan aku jujurnya tak sabar weee mestilah aku takb sabar nak balik bhahahahahaha.... tapi sayang sejuta kali sayang. Hanya form 1 dan form 2 je yang dibenarkan balik bermalam. Tapi tak pe lah best ape. Teringat pulak hk bahasa arab dua tahun lepas huhuhu...

Ok setakat ni je lah dulu nanti aku buat entri baru pasal kelas hari merentas desa dan macam macam lagi

Bye bye semua..
Assalamualaikum :-)

Comments

Popular Posts