tahun depan

love, quote, and grunge image

hello from the other side~~~

TAHUN DEPAN
what a nightmare. 

tahun depan senior year begin . senior year la sangat kan urkkk
idk y but aku rasa takut gila nak hadap tahun depan like aku rasa macam semua benda akan berubah. benda aku paling takut sekali ialah pasal kawan. 

idk y i worry so much like erhgskjj suajs but im scared nanti cam mana kalau diaorg dh tak kenal aku tak nak kawan ngn aku eeyyy amenda lah cam over sngt la pulak kan eww eww haha lupakan je lah huhuhuhuhuhu

tahun depan sahut mcm akan mengalami perubahan yg besar ? tak de lah besar sangat but those perubahan kinda make me feel quite excited lewss.. 

tahun depan aku nak struggle habis habisan ceh typical nnti naik f4 kita tgk kita tgk blurghhh... tapi tahun dpn aku nak aktif sikit sikit sikit. aku harap tahun dpn aku dpt main basketball n aku harap kawan2 aku join kalau tak aku fikir 60 kali dulu errr . aku rasa semua benda tak syok tau kalau buat sensorang. ngan kawan kawan baru best kan kan

tahun depan subjek baru alam baru . jujur aku takut sangat kalau aku tak boleh hadap those subject emmmm camane ni takut takut. nak pegi tuisyen tapi malas nak pegi tuisyen tapi sape nk hantar nak erkkk entri macam apa je ok lah off dulu.''



salam :))) U.U

Comments

Popular Posts