rindu sedih bla bla bla

hai T_T

minggu ni x balik sobbing so very too hard omg
sumpah x best gila x baliik.
jadi jgn lah buat ke.je gila;org lain balik kau tak balik nah nah nah

ma ain nak balik T_T
ma nak fon T_T

sumpah kelu kesah x tahu nak tulis apa
yg aku tahu kat dalam kepala aku ni
meraung raung nak balik rumah
aku rindu semua benda yg ada kat rumah T_T T_T

hmmmm

alhamdulilah :)
pt3 is over omg cannot believe
and aku rasa kertas bi aku dah disemak or what is what sebab tadi teacher tanya kenapa potong jwpn yg betul bla bla bla ya Allah takut weh takut

i desperately want for 10 A no matter what hmm
but i put everything on Him because i strongly believe that He knows everything so so so well
so aku bergantung harap pada dia
dapat tak dapat lain cerita
tapi aku memanglah nak dapat.
doakan aku.

......

minggu ni minggu pasca pt3 and of course bermacam macam aktiviti yg ada and satu pun aku tak lah begitu eksaited walaupun eksaited gak seposen dua tiga empat lalalala

hari ni belajar kimia and it was fun but i dont really master the topic i guees lol. addmath was so fun but yeah aku tak dapat jawab semua soalan pun and and biologi pun fun and fizik pun fun but aku baru belajar topik topik yg senang so aku boleh la kabo fun fun bagai. tunggu la nanti hahaha

i miss home so very badly.
need help T_T
missing home.
missing home.
missing home.
missing home.
missing home.

aku sekarang ni ada azreen ngn mp3 je sebagai peneman duka lara sunyi sepi sob sob

...........

so lately aku sedikit terganggu ecey cey
tuhan aku mintak kau bantu aku menempuh alam remaja yg menyesakkan ni T_T
aku rasa tuhan selalu bantu aku cuma aku ni ikut sangat hawa nafsu serakah ni T_T
T_T entah aku pun tak tahu nak tulis apa sebenarnya.

sekarang ni aku sorang je form 3 yg ddk dlm bilik akses sambil ditemani oleh kakak kakak tingkatan lima.

kepada awak yg baca entri ni,
doakan yg terbaik untuk saya muehehe...
doakan masa terbang pantas biar hari sabtu yg ditunggu tunggu kunjung tiba.

//////

tipulah tak rindu
hati kau bukan besi.
#reinkarnasibyfaizibrahim

this book helps me a lot.

minggu depan pun belum tentu balik but aku semestinya teringin sangat nian sekali nak balik huhuhu

assalamualaikum semua !
xoxoxoxoxoxo,
me.

Comments

NORZAKIAH ROSLI said…
Anda ditag ..

http://norzakiahrosli.blogspot.my/2015/10/segmen-jom-tingkatkan-followers.html

Popular Posts