NURINA ADRIANA ma luv erk?


hai dan assalmualaikum :)
 lama gilos kot tak update entry hehe :)
HAPPY FASTING GAIS AND HAPPY HARI RAYA muehehehe \

finally!!! wuuu berasa sedikit lega. 1/3 bebanan dah terlepas dari bahu ceh ayat :)
kerja kursus sejarah dan geografi DONE. :) 2A dalam tangan dah. tinggal nak cari lapan  A lagi/ moga ketemu jua harapnya hehe...

minggu sebelum ni memang balik rumah sokmo pun tapi tak ada pulak nak update blog. bukan apa acah acah busy ngan kerja kursus tu je sebenarnya kah. banyak je story nak diceritakan tapi macam tak kesampaian je hehe :))))

wuu tak tau nak menaip apa sebenarnya ni. hm hmm COMPLIMENT.
ok semua orang suka compliment kan . aku pun sama jugak. tapi berat la nak menerima pujian melebih lbih dari orang kat kita kan? hmm ok tu je kot. cerita bergantung. tepuk kaki

sumpah kelu idea kelu air liur tak tahu nak tulis apa sob sob.. hmm nak tulis pasal nurina adriana la sebab she request to do so. hahaha jap nak gi godek godek gambar mekna na na na jap (ni pun dia suruh tau) macam lawa sngt lah kan nak letak kat belog aku huhuhuhu

ok gambar tak jumpa. tak payah letak la. imagine sendiri la muka dia lagu mana. klu akan diberi.
klu: aku lagi lawa dari dia hehe menate betul. takde ah
klu:lawa lagi dari emma maembong PECAYE LAHHHH XD

hmm nurina ni sombong tau . selalu marah aku sebab dia kata aku ni annoying mana ade im just being friendly ok. tapi semarah marah dia pada aku marah lagi aina ngan aliya nenek kebayan kat aku. ade aku kesah? ;pppp

tapi kadang kadang kesah jugak la. maklum la hati aku ni segebu span . mudah sangat terasa apabila dipicit picit. haha

back to nurina adriana.
apa erk nak describe dia. ye lah nothing special kot kah kah. dia pun blogger gak. tapi dia dah tukar url dia. tukar url bukan nak bagitau aku. katanya tak nak aku stalk dia. nanti aku rampas pakwe dia . heh ke situ pulak dia. dia bukan tau pakwe dia tu hari hari stalk aku hahahahahahaha XD

jom kita main satu game ni. nama game dia misi mencari nurina adriana sampai lubang gajah
klu pertama: yang sedang mengorek hidung 
klu kedua: yang paling pendek 

selamat mencari !!!


Embedded image permalink

jika anda berjaya, TAHNIAH :)



ok tu je kot. assalamualaikum :)


*luahan hati*

thank you for being a very great friend to me :) keep on being a cheerful person and im looking forward to facing many things with you as friends!! :D and and keep smiling cos you are soooo cute when you are doing that no doubt okey muehehe<3

Comments

Popular Posts