CUTI DAH HABIS T_T

Untitled

hai dan assalamualaikum :)
tahu tak betapa susahnya nak menaip entri? lol
esok adalah harinya hari apa? hari last aku dekat rumah damnnn itT_T
bila hari tu tiba akan menjengah jugak satu perasaan ni. aku pun tak sanggup dah nak rasa menda tu T_T dan aku pun tak tahu macam mana rasa tu sebenarnya. ain's untold story. kah

balik nanti mesti aku duk menangis mengenangkan result ppt yg mcm errk ugh agh grrrr T_T huh sadolah wahai hati. what you give you get back. setakat mana usaha kau setakat tu lah result. usaha hampeh result pun hampeh laa :(

and aku excited for the birthday celebration wuuuu hadiah tak beli pun. plan sebenar memang nak beli tapi jadah apa aku nak beli. susah nate beli hadiah haha jadi tak payah beli haa senang lol :D bulan ni bulan lahirnya kesayanganss haha lol tu excited tu. belanja coklat seposen sudah haha seposen berharga apa hahahaha . apa jenis kawan la aku ni adoiyaii

hmmm aku tak tahu lah aku dah bersedia nak hadap bulan jun ke tak lagi ni hmmm... aku dah beli semua barang yang perlu ke? ilmu dah penuh mencurah curah ke? hmmmmm cuti ni apa sangat aku duk buat bergenang air mata bila kenang balik T_T .

minggu lepas seminggu aku demam T_T paling lama sepanjang hayat lewss tak pernah pernah macam tu sedih siot.. pening dia lain macam. tak pe la. sakit tu kan kaffarah dosa. kat ubat aku siap tulis hadis qudsi: bersabarlah menghadapi penyakit. sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa. haa menda ni la jadi kekuatan aku ceh ceh. makan tak lalu tu paling sedih. masa demam tu dapatlah aku merasa jadi kurus keding sekejap. nak selpie banyak2 time tu tapi muka aku hodoh cam .... tapi sekarang pun hodoh lagi. bila la nak cantik. ya Allah tak bersyukur langsung  sekarang dah gemuk dah. bila dapat je nikmat makan haa aku bedal semua benda. ye lah time tu lah aku dimanja manjakan nak makan apa cakap je hahahaha

ok sesusah menulis entri susah lagi nak bagi tajuk entri aduh ASSALAMUALAIKUM :)
esok balik asrama. tak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :"(



Comments

Popular Posts