bosan bosan bosan

hai dan assalamualaikum :D
aku tak de idea nak buat entri sebenarnya sebab aku tahu, kalau aku buat entri je mesti pasal homework. kau orang mesti muak kan (bajet ada orang baca) tapi muak lagi aku -.-

sedang aku ber enak enak menulis entri ni adik aku boleh pulak suruh aku gi basuh akuarium ikan dia oh santet punya adik. benda busuk semua bagi aku. sabo sabo aku kan kakak mithali*muntahlapanjamtanpahentiewww

hmmm macam biasa kerja sekolah belambak lambak macam benda tapi aku masih steady 24/7 melayan gajet gajet yang ada puii DEARSELF SEDAR DIRI PLEASE :"( mungkin ni sebab result aku hampeh 1a2b3d 37/121 ._. hohohehehuhu <_>

apa yang menarik ye yg berlaku minggu lepas? hmmm pertukaran pelajar la aku rasa. aku kenal kak hanis yg baik comel sorang je. yg lain aku tak tahu hewhew benda lagi erk tak de dah mungkin hmm

pelajar form 3 kena balik 3 hari awal T_T form 5 4 hari awal.kitaorang ada kem perkampungan ilmu. betul ke? aku tulis je. salah mohon jgn marah. haritu form 3 teruk kena tegur sebab result tov nauzubillah teruk. hmm mintak maaf cikgu2. kitaorang akan lebih berusaha dan buat yg terbaik utk ppt nanti. inshaAllah.

macam tak menarik je cerita aku. hadap je la.

balik ni kitaorang ada ladies night. lepastu girls boleh pakai tdg bawal warna warni and apa lagi ye.. sebenarnya aku nak pergi hanging out this day but but tak jadi. ye lah aku ni awal awal je bersemangat mcm nak rak lol. ok menyesal sebab cancelkan T_T menyesalllll menyesaaalll menyesaallllll saaaaa shaye menyesaaallllll shaye tak sanggup nak menyesal lagi ah ah saye tak sanggop. oh cukup.

benda sedih pulak adalah, khamis ni aku tak tahu nak balik asrama dengan sape oh help >>>_>>>. mintak Allah permudahkan urusan aku dan semoga aku jadi lebih rajin TT__TT

bye aku nak siapkan bm komsas lepastu  nota dgn latihan pai yg segunung banyak aku dah tangguhkan tu sebab nanti nak kena hantar dekat ustazah.*,*

#peduliorangkata,ishiphaylor<3

Comments

Popular Posts