Tak Mahu Tak Mahu

pertama sekali, terima kasih kepada blogger Aina Nabila sebab tulis entri pasal aku. oh macam kelakar je aku rasa. hehe tak sangka. terkesima sebentar. cehhh

10 hari bulan ni, pulanglah aku ke asrama. *takmahuuuutakmahuu* memikirkan tentang ni tersangatlah memberi tekanan yang cukup tinggi kepada aku sampai sampai aku mogok makan. eh tipu je. tapi stress sangat sangat fikir pasal benda ni. packing tak siap lagi. iron tak siap lagi. homework pun tak siap lagi.


crying animated GIF

wah nampak macam pakej lengkap untuk stress menekan nekan kepala jiwa raga :''( sukalah kan kau stress dapat menstresskan aku. hmm....

namun disebalik stress tu terselit juga keterujaan sebanyak 0.01% untuk aku jumpa kawan kawan yang katanya rindu dan tak sabar nak jumpa aku. ek eleh haha... sembang lebih teman teman aku ni semua XD

macam mana lah agaknya first day aku kat asrama. mesti awkward . kalau dah balik bermalam tiga hari dah pun boleh buat aku rasa cam tu. ni kan pulak dua bulan. hmm... tengoklah macam mana nanti. susunan dorm agak agak mcm mana ye tahun ni? hmm...


Comments

Popular Posts