LET'S BEGIN AGAIN :D

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
In the name of Allah, the most beneficent, the most merciful

Hi and Asslamualaikum :)
who is me ? 
go to 'A B O U T ' 
*****************
ni bukanlah kali pertama saya menulis entri : ) ni kali ke 100 ++ mungkin . betul ! saya bukanlah seorang penipu macam .. ermm penipu . ke mana entri selebihnya ? ok sedih sebenarnya nak cerita tapi,,, this is what i actually want to tell XD jom baca! (:

pertama kali saya buat blog adalah pada bulan disember tahun 2011 . berapa tarikh dia ,saya lupa yang pasti masa tu antara hari jumaat / sabtu . mcm tu lah kurang lebih . my first entry was about 'anak kambing' . tolong jangan gelak . malunya bila ingat balik . XD bukan pasal kambing pun tapi berkaitan dengan kambing lar . errr, apakah itu ? XP dulu masa mula-mula saya tak tahu pun apa itu blog . blog ni pun sebenarnya terbuat . saya buat akaun gmail masa tu lepas tu tak tahu tiba2 dapat hadiah blog ni haaa..... lama kelamaaaaaaannnnnnnnnn,,,,

my love fall for blogging . tahun 2012 saya start blogging . edit blog . edit sini edit situ . mula2 memang la tak cantik tapi bila dah pro sikit . eceeehhhh XD lawaaaaa  :D blog lyssasecert . sape tak kenal ? tu lah blog kak Lyssa yg cun melecun :) banyak tutorial dia yang saya guna . tak lupa juga blog kak amalina lee dan banyak lagi tak ingat . haha . sorryyyy sorryyy ._. dalam masa beberapa bulan i got 100++ followers . usaha gigih blogwalking tuu ;D . cuba tengok followers box saya sekarang . angka tu tak pernah i repeat TAK PERNAH nak meningkat sejak saya berhenti blog . bukan berhenti pun sebenarnya tapii apa yeeee.. tak cukup masa . mungkin :/

saya kurangkan aktiviti blogging masa nak dekat upsr . ye ke ? XD lepas tu jarang dah update blog . kalau update pun entri mengarut rapu raban ahhh . memang kalau baca balik konfemmm malu *tutup muka ;p tapi, banyak kenangan . kenangan pertama kali masuk contest , pertama kali masuk segmen, pertama kali buat header, pertma kali lukis doodle . smua tuu . ok sedihh :'( tapi !!! persoalannya ke mana kah semua tu ? !! jom sambungg....bila dah kurangkan tu mula lah timbul rasa malas jadi blog ni tak terurus utk beberapa ketika . 

semua ni jadi lebih parahhhhhh sejak saya masuk sbp . balik pun 3-4 minggu sekali . manalah ada mase . balik pun 3 hari 2 malam je . lain lah kalau cuti panjang . balik mesti tidur . kalau cuti panjang banyakkkkkkkk gileeeeee homeworkkkk :'(  mana ada masa . kan ? jadi nya blog tak disentuh beberapa bulan utk tahun 2013  dan beroperasi semula pada bulan tak tahu lah bulan berapa . ye masa tu la ! masa tu . entri abrakadabra . hilang . lenyap . lesap . sebab apa ? sebab . sebabnya . saya . delete . huwaaarrrrghhhhhhhhhhh ;""""""""""""""""((((((((((((((((((((((((((( menangis tak sudah . yes saya menyesal . sangat . sangat . no one know what i feel even myself . rasa dunia ni gelap sekejap . ehh hiperbola la pulak -.- ok sambung2

why i did that ? why ? sebab bukak blog saya yg comel cute pretty . fakta ok . bosan . ye saya bosan tgk blog saya . dari tahun lepas tak berubah design dia. so, saya nak edit tapiiiiii for the first time in foreverr~~~ ok ambik mood frozen kejap . tapiii...,,,blog dah berubah . tak reti nak terangkan . org Trg kate dok reti nok kabo . ok new word for today . *bighand XD urmmm macam skrnglah. org kata perubahan yg berlaku tu lagi senang . entah . tidak kutahu . yang pasti masa tu otak saya blur . blur seblurnya . "ya Allah , macam mana nak edit ni ? apa ni ? apa? :'( " so , saya ambik keputusan untuk start yang baru dgn guna blogskin. sblm ni saya guna template designer ok . 

so, saya ambik keputusan delete semua post a.k.a entri tanpa fikir . ok . terserlah kepandaian di situ . nak buat macam mana bubur dah jadi nasi . betul ke peribahasa tu erkk :| kata nak start semula kan. jadi post pun start semula la kan . mungkin tu apa yang saya fikir masa tu . but,,,, everything is not like what i imagined . i lost my beautiful blog , lost my lovely entries . yes , im sad . totally . menyesal n benncii blog tu walaupun org kata skin yg saya guna comel . ye memang comel . tapi,,, tu bukan dari usaha saya sendiri . takde ape yang nak dibanggakan . :'( followers widget pun tak ade :( seddihhhhhh

jadi, stop blogging utk berbulan jgk . dan saya sambung balik . ye saya kembali semula dan inilah first entri saya . im happy with my blog now . ye ni pun bukan skin saya . but tidak mengapa ;D n followers box ! yeay!!! i have followers box in ma skin <3 <3 <3 jadi followlah . ini paksaan . ye paksaan :P dan untuk sekali lagi entri lepas pun saya delete . skrg tak menyesal . sbb bknnya entri apa pun . english short story je banyak XD . jadi doakan yang terbaik untuk saya kali ni . walaupun tak ada orang baca . tak mengapa . saya gembira dpat menulis kembali . blogging is the best . yeayyyy !!! <3

akhir kata , ASSALAMUALAIKUM :) 
much love,
ain comel ;p



Comments

Popular Posts